atjsfjykwyjza

tja!

Har sovit såp bra den här natten att jag inte har några som helst problem med tänkandet. Vad ska jag ha på mig?
Idag har vi vatten livröddning. Åh, orkar ite. Vi måste dyka 4 meter ochj hämta en docka.... Kom igen 3 meter.- Mina öronsnäckor kommer dö. Påriktigt. Jag kan knapp hålla andan i 30 sekunder. JAg tror att mina lungor är små i förhållande rill min ålder.
jag är inte trött men jag sov så skönt att jag inte vill något annat än att hoppa ner i sängen igen...
Nu ska jag sätta på mig min älskade gröna jacka och flyga iväg mot skolan. Hemkunskap. YES FÖR FAN TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


(tedrickande tas  till en helt nivå. Engelsmän betraktas som oberoende människor med tedrickande som hobby. Vi, vi dricker litervis. Varenda jävel av oss. MMMMMM te. DEt är aldrig godare än på hemkunskapslektionerna. Mysigt. Morgonte med halva klassen)








































































Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nu är sex finalister korade i "veckans blogg" gå in och kika om du blev en utav dem, :) den med flest röster blir segraren, lycka till gullhönor!

2010-10-15 @ 10:41:28
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0